torstai 1. elokuuta 2013

Ihanaa!!!

Mikä nyt on niin ihanaa? Loma tietysti :)




Ny voin olla viisi viikkoa kuin Ellun kana :) eli viettää kellotonta elämää...ei tarvitse toimia muurahaisena, jonka tarvitsee tehdä tietyt asiat tiettyyn aikaan....ihanaa! Olen minä sentään jotain saanut aikaiseksi tällä viikollakin...en sentään tekemättömäksi ole ryhtynyt :)

Tämä kesä on tähän mennessä ollut todella kuivaa ja tästä syystä ei viinimarjojakaan tule kovin paljon. Olisi pitänyt kastaa noita puskia, mutta kastamatta on jäänyt. Punaisia karviaisia sentään tulee jonkun verran.

Chilit ja kesäkurpitsat ovat viihtyneet todella hyvin ja niistä on tulossa upea sato :) Kunhan ilmat vaan jatkuvat lämpiminä.





Sisäkukat ovat myös viihtyneet hyvin ulkona :) Valkoiset lehtikaktukset ovat alkaneet kukkimaan.

Hyvä puoli tästä kuivuudesta on ollut se, ettei nurmikkoa ole tarvinnut paljonkaan leikata....aika ruskea se onkin tällä hetkellä.Tällä viikolla on sentään hiukan satanut vettä, mutta ei vielä läheskään riittävästi.




Olen minä käsitöitäkin tehnyt eli jatkanut villasukkien teko....tällä kertaa itselleni :) Noita sukkia ei vielä ole muokattu mitenkään, joten ovat nyt tuon näköisiä...





Jotain pientä olen virkkannutkin, mutta laitetaan niistä kuvat sitten hieman myöhemmin :)

Parilla kirpputorillakin olen käynyt :) Ostin yhden hameen  ja pyöreitä liinoja. Joten mitä niistä sitten...tuunasin sen hameen, jonka ostin. Vinkin sain Kosotätin blogista...kiitoksia siitä :)




Näitä virkattuja liiloja liinoja on vielä lisääkin. Voi olla, että nekin tulee jonkin vaatteen koristeeksi.

Tuunasin myös yhden kaupasta ostetun t-paidan....oli niin tylsä muutoin :) Olenhan minä näitä ostamiani vaatteita ennenkin tuunannut, mutta nyt taas tuli mieleen tämäkin tapa.




Hieman pitsiä kaulukseen ja helmaan...jo on toisen näköinen :) Jätin nuo hihansuut laittamatta vaikka tuota virkkaamaani pitsiä olisi niihinkin riittänyt.

Ai niin...hieman olen lankaakin ostanut lisää....ei pääse kesken loppumaan :)




Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille! t: möhönasu :)





3 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Ihanaa lomaa! Minullakin on vielä reilut kaksi viikkoa jäljellä :)

kosotäti kirjoitti...

Oikein mukavaa lomaa siulle ja kiva kun ideani innosti sinuakin , ihanat liinataskut teitkin.
Sukat on aina tarpeellisia oli kesä tai talvi, niin ilman villasukkia olo on orpo:))

Marjut kirjoitti...

Mukavaa lomaa; lomasuunnitelmasi kuulostaa tosi hyvältä:)