keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Työkeikka Turkuun

Kun joudun käymään Turussa työasioissa, niin samalla tulee aina käytyä myös lanka- ja askartelukaupoissa.

Niin tänäänkin :)



Ihan kuin minulla ei olisi lankoja kotona! ...mutta taas tuli ostettua Lankamaailmasta hieman sukkalankoja lisää :) Täytyy pikkuhiljaa ruveta taas harkitsemaan ostokieltoa itselleni :D...ainakin lankojen osalta vaikka toisaalta kyllähän minä niistä koko ajan teen jotain.




Sitten kävin Tiimarissa :) Minun piti ostaa hieman huopakangasta lisää....sellaisia pieniä paloja. Mutta mitä minä näinkään Tiimarissa....siellä oli 5 m huopakankaat 70 % alennuksella! Joten kannatti ostaa...tosin värejä ei kauheasti ollut, joten en ostanut kuin nämä kaksi väriä.




Ostinhan minä sitten näitä pieninäkin paloja....nekin olivat tarjouksessa :)


Minulla on parhaillaan yksi työ kesken, jonka teen juuri erilaisista huopapaloista....ja onhan minulla sukkakin tekosessa :) Vihdoinkin voisi sanoa, sillä sukat alkavat olla aika huonossa kunnossa.

Mukavaa loppuviikkoa teille :) t: möhönasu


4 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Kateeksi käy nuo ihanat langat :)
Voi, noista saa monta kivaa juttua !

Sari kirjoitti...

Ohhoh, olipas hyvä tarjous huopakankaissa. Sisäinen hamsterini jo innostui, mutta sain sen rauhoitettua :) Kivoja lankojakin olet löytänyt.

kosotäti kirjoitti...

lankoja ei koskaan ole liikaa:))

Ihania värejä noissa huopa palasissa.

Neferi kirjoitti...

Aina pitää ostaa lankoja, kun siihen on tilaisuus :)