torstai 24. tammikuuta 2013

Tunnustus Kirsiltä

Sain tunnustuksen Kirsiltä


ja minun pitäisi kertoa 8 asiaa itsestäni.

1. Olen aamuihminen....kukaan ei kestä minua, jos nukun aamulla pitkään :)

2. Minulta löytyy itsekuria aina, kun on tarvis...jos päätän jotain, se myös pitää

3. Mieheni mukaan :) minulla ei ole mielikuvitusta...tosin käsityön saralla sitä kyllä löytyy

4. En pidä kaupassa käymisestä ja yleensä mieheni hoitaa sen

5. En myöskään pidä ruuanlaitosta :) ja mieheni hoitaa senkin

6. Minä taas pidän pyykin pesusta...aivan ihanaa ripustaa pyykkejä kuivamaan ulos narulle kesäisin :)

7.Pidän punaisesta väristä, mutta valkoista ja mustaa minulta löytyy tuskin mistään

8. En yleensä käytä meikkiä ollenkaan arkisin

Tässähän nämä :)....ottakaa, ken haluaa :) On paljon ihania blogeja, joita luen säännöllisesti....joten en anna tätä kenellekään erikseen.

t:möhönasu

2 kommenttia:

TeSa kirjoitti...

Tunnistan itseni kohdista 4, 5 ja 6.

Marjut kirjoitti...

Olen täysin samaa mieltä kohdista 4 - 8.