sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Höpinöitä ja kuvia

Noita otsikoita on sitten joskus todella vaikea keksiä, joten....


Kuten huomaatte olen ostanut tuollaisen ruusukynttilän (taas), mutta tällä kertaa sinisen värisen :) ...se punainen on jo poltettu.


Tänään olen raskinut polttaa myös toista hunajakynttilää :)


Tässä kuva ihanasta lasipallosta :) Näitä isoja (halkaisija 12 cm) minulla on kaksi kappaletta ja lisäksi minulla on yksi tähden mallinen lasipallo. Mieheni on tuonut nämä joskus Prahasta ja ihme kyllä hän sai tuotua ne ehjinä perille asti.


Pari kuvaa vielä kukkivista orkideoistani.


Orkideat tosiaan kukkivat täyttä päätä :D ja niissä on myös paljon uusia kukkavanoja tulossa.


Pakko laittaa kuva vielä tuosta kukkivasta amarylliksestä. Samasta kukasta tuli kolme kukkavanaa ja tuossa maljakossa niistä on kaksi...yksi on sitten vielä erikseen toisella pöydällä.


...ja lopuksi vielä yhdet sukat itselleni :) Lankana Austermann Steppiä ja sitä kului 58 g.

Onneksi on ensi viikko vielä lomaa, jos vaikka saisin ommeltua jotain. Tänään olen siivonnut työhuonettani, että siellä ylipäätään voi tehdä jotain. Ensiksi silitin kaikki vaatteet ja sitten järjestelin tavaroita muuten siellä.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

9 kommenttia:

Pami kirjoitti...

Oliskohan tässä vielä innostuttava orkidean kasvattajaksikin, kun olen niin ylpeä Ferrari-amarylliksen kukkimisestakin...

Ihanan näköisiä kukkia!

Sari kirjoitti...

Ihania tunnelmakuvia. Meillä kukkii parhaillaan yksi orkideoista. Se on sinnikkäästi tehnyt lisää nuppuja, jotka näyttävät siltä, että tulevat vielä aukeamaan.

Jaana kirjoitti...

Ihana katella kuvia joissa näkee niiiin selvästi kodin olevan käsityöihmisen sisustama!! Tilkkutöitä ja virkkauksia siellä täällä :)

Anonyymi kirjoitti...

ihania kukkia. vau orkideoita, nättejä, olen ajatellut kans ostavani sellaisen, onko hankala kasvatettava? terkuin tallu

Tupuna kirjoitti...

Onpa sulla kauniita kukkasia. :)

Tuija kirjoitti...

Hyvä on kun on toinenkin henkilö, joka on niitä "äläpoltakynttilää"!!!
Mulla on se paha tapa, etten millään raaski polttaa oikein komeita, jätän ne myöskin koristeeksi.

tia kirjoitti...

Paljon on kaikenlaista vaikeahan näille on yhtenäistä otsikkoa keksiä.
Ihania kukkia sinullakin täällä ja hieno kynttilä, villasukat ym.

möhönasu kirjoitti...

Orkideat ovat mielestäni helppoja kasvatettavia :) toki meillä on ilmeisesti ihanteelliset olot niille.

MarjutJ kirjoitti...

Meillä on myös jossain Prahasta ostettu lasipallo, mutta olen laittanut sen hyvään talteen...

Hyvää loppiaista sinulle!