keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Tilinpäätös

Kiitoksia kaikille lukijoilleni kuluvasta vuodesta :)


Vuoden viimeinen työ on kaulahuivi. Samanlainen kuin nuo aikaisemmat neulomani siniset eli ihan tavallinen. Lankana tässäkin on Lidlistä ostettu lanka ja sitä kului 100 g.

Mitä on jäänyt käsityövuodesta käsiin :) Itseni mielestä torkkupeitto ja sängynpäällispeitto ovat aivan ihania ja olen todella ylpeä, että olen tuollaiset jaksanut tehdä...olivat ne niin kauan jo suunnittelun asteella, että jo oli korkea aikakin :)

Lankaa olen tänä vuonna saanut kulutetuksi yhteensä 15 kg 759 g...joukossa ei yhtään ohutta virkkauslankaa eli yhtään liinaa en ole tänä vuonna virkannut.

Ostanut olen tänä vuonna 8 kg 660 g ja saanut olen lankaa 2 kg 505 g. Oikeastaan plussan puolella olen sillä enemmän olen sitä kuluttanut kuin ostanut.

Ainoat ompelukset tänä vuonna on Väiskin peti (ja sille pari päällistä) ja Väiskille yksi sadeviitta. Todella vähän olen ompelukonetta käyttänyt :( Toivottavasti ompelukone on enemmän käytössä ensi vuonna :)

Oikeen Hyvää ja Rauhallista Uutta Vuotta :)

13 kommenttia:

Sinikka kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta!:)

Pia kirjoitti...

Hyvää uutta käsityövuotta 2009!

Siru71 kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta siullekin!

Outi kirjoitti...

Oikein mukavaa uutta vuotta! Kiitettävän kasan lankaa sinäkin olet saanut "tuhottua" =)

Anonyymi kirjoitti...

iloista uutta vuotta ja Väiskille kans... :D terkuin tallu

Tarja kirjoitti...

Lankaisaa uutta vuotta!

eva kirjoitti...

Lankarikasta uutta vuotta ja paljon aikaa käsitöiden tekemiselle! :)

Sinikka kirjoitti...

Hyvää Uutta Vuotta!

Pirkkis kirjoitti...

Oikein hyvää uutta vuotta 2009!

tohveli kirjoitti...

Oikein hyvää ja lankarikasta vuotta 2009!!

Päivi kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta sinulle. Tuota langankulutusta onkin helpompi seurata, kun ompeluksissa käytettyjä materiaaleja, painoa, metrejä...;)

MarjutJ kirjoitti...

Oikein onnellista uutta vuotta sinulle myös!

Sipi kirjoitti...

Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle :)