maanantai 25. helmikuuta 2008

Vähän lainattua....

...tämän jutun aiheen olen lainannut Titin blogista ja tästä jutusta tämä tuli mieleen :)


Kaunis paketti vai mitä? Olen saanut tämän paketin lahjaksi 35 vuotta sitten :) Tiedän sen siitä, että olen kannen sisäpuolelle kirjoittanut: "omat nimikirjaimet" 1973 jouluna.


Todella kaunis peili ja vaateharja :) Niin kuin kuvasta näkyy....nämä ovat ihan kuin uudet. Sain tuon tosiaan lapsena lahjaksi, mutta en silloin raskinut niitä käyttää....koska ne olivat (ovat) niin hienoja :) Onhan minulla lapsuudesta muutakin säästynyt, mutta ei näin käyttämättömänä.

Nämä ovat edelleen paketissa hyvässä tallessa....sekä peili, että harja erikseen vielä muovipussiin pakattuina.

4 kommenttia:

Titti kirjoitti...

Oi miten ihanat! Minulla meni ihan kylmät väreet kun luin tekstisi ja katsoin kuvat... =)
Tuo on niin kaunis muisto lapsuudestasi; varjelet ja katselet sitä varmasti rakkaudella!

Risuliisa kirjoitti...

kuinka kaunis, olet varmasti hyvin iloinen kun olet säilyttänyt nuo...

Sipi kirjoitti...

Ihana, oikea aarre kun olet sen noin hyvin saanut säilytettyä!

Ansku kirjoitti...

Varoitan heti alkuun, tästä tulee pitkä kommentti. Palasin pitkästä aikaa blogimaailmaan ja lueskelin vähän vanhempia tekstejäsi. Huomasin että olet tekemässä torkkupeittoa isoäidin neliöistä. Itse olen aloittanut neliöistä päiväpeiton tekemisen joskus nuorena tyttönä. Sitten se muuttui parisängyn päiväpeitoksi ja jäi kesken, muistelisin että puuttuu vajaa neljäsosa. Tallessa työ on kuitenkin yhä, täytyisi oikein kaivaa se esille ja katsoa paljonko puuttuu. Samalla voisin punnita sitä sinulle. Sen voin sanoa että kun työ on tehty "villalangasta" niin painoa on melkoisen paljon, ei sitä ihan niin vain nostella.