sunnuntai 24. helmikuuta 2008

Sateista sunnuntaita :)

Turun seudulla on taas tyypillinen talvisää....vettä tihkuttaa. Eipä tuo minua haittaa muuten kuin, että tuo kosteus pakkaa tunkemaan myös tänne sisälle. Onneksi siihen on taas lääke.....laittaa takkaan valkean :) Kiva katsella tulta ja virkata torkkupeittoa....ja tietysti välillä surffaten netissä.

Kuvaton postaus on hieman tylsä, joten laitan kuvan olohuoneen pöydästä.


Täytyyhän sitä jotain keväistä jo kotona olla, joten laitetaan keväinen pöytäliina ja sen päälle hieman koristeita.


Kuivattuja hedelmiä koristeena lautasella, jolla on pieni liina....ja nuo narsissit taas virkatun ison liinan päällä.


Olen nyt kuukauden verran käyttänyt tätä Bloggerin blogia ja olen erittäin tyytyväinen tähän :) Tässä blogissa on minusta enemmän mahdollisuuksia kuin Vuodatuksessa. Se mikä hieman harmittaa on se, että Vuodatuksessa minulla on paljon kuvia käsitöistä....mitkä sitten jäävät sinne, koska en viitsi niitä edes siirtää tänne.
Kävijälaskuria en tänne blogiin laita ollenkaan, koska en halua tuijottaa kävijöiden määrää. Voihan niitä arpajaisia järjestää sitten aikanaan ihan muutenkin :)

Tällaista höpinää tällä kertaa....mukavaa sunnuntaita kaikille :)

4 kommenttia:

teisa kirjoitti...

Minäkin olen miettinyt bloggeriin siirtymistä vuodatuksesta. Nyt sen voisi ehkä toteuttaakin kun kotona homma pelittää nopeammalla laajakaistalla ja uudella tietokoneella. Entisellä jo näiden bloggerin kommenttilootien avaaminen kesti kaaaaaaauan.

näpertelijä kirjoitti...

Keväiseltä olet saanut blokisi näyttämään, liinat ovat keveän näköisiä pitsimäisiä. Itse olen kuumeessa ollut jo useamman päivän enkä ole vieläkään varma olenko huomenna työkuntoinen. Oikein rentouttavaa lomaa käsitöiden siivittämänä.

Seijasisko kirjoitti...

Kauniita keväisiä kukkasia ja ksuniit ovat sivutkin.

Aava kirjoitti...

Kauniita nuo narsissit. Kiitos, kun olet laittanut ohjeen. Aion kokeilla. Tänne tulen toistekin =)